mitoto.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 12 i art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Administrator danych osobowych niniejszym informuje:

  1. Niniejsza Polityka prywatności (zwana dalej „Polityką”) jest skierowana do użytkowników korzystających z witryny internetowej dostępnej w domenie mitoto.pl (zwanej dalej „Witryną internetową”) i określa rodzaj, zakres i cele przetwarzana danych.
  2. Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od użytkowników Witryny internetowej jest STGM P.S.A NIP: 7011252536, tel. kontaktowy +48 788 098 237 codziennie w dni robocze w godzinach 08:00 – 16:00 (opłata za połączenie wg taryfy operatora, z usług którego korzysta użytkownik); (zwany dalej także jako „Administrator”).
  3. Użytkownik kontaktując się z Administratorem (mailowo, telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego), i/lub korzystając z usługi otrzymywania od Administratora drogą mailową informacji reklamowych i dot. usług świadczonych przez Administratora – przekazuje Administratorowi swoje dane osobowe (imię i nazwisko, adres, adres email, nr telefonu, ewentualnie nazwa firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, adres IP komputera, z którego korzysta użytkownik podczas przeglądania Witryny internetowej.
  4. Cele i czynności przetwarzania danych osobowych:
    1. kontakt Użytkownika z Administratorem – kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy telefonicznie, bądź za pomocą formularza kontaktowego udostępnionego na Witrynie internetowej internetowym, użytkownik przekazuje Administratorowi swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości, swoje imię i nazwisko, nr telefonu kontaktowego, ewentualne w dalszej korespondencji z Administratorem dodatkowe dane takie jak: nazwa firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, dane osoby kontaktowej z ramienia firmy użytkownika. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby Administrator mógł nawiązać kontakt z użytkownikiem, także w związku ze zgłoszeniem przez użytkownika nielegalnych treści. Dane użytkownika są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu na podstawie czynności żądanych i zainicjowanych przez użytkownika, a podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”). Podstawą prawną przetwarzania danych po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO). Treść korespondencji może podlegać archiwizacji, jednakże nie dłużej niż przez okres 5 lat,  użytkownik ma prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką prowadził z Administratorem (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędny interes Administratora, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami ze strony użytkownika;
    2. korzystanie z usługi otrzymywania od Administratora drogą mailową informacji o reklamowych i marketingowych dot. usług świadczonych przez Administratora – Użytkownik, który chce otrzymywać drogą mailową od Administratora informacje dot. usług świadczonych przez Administratora musi podać adres email w pole udostępnione na Witrynie internetowej i wyrazić swoją zgodę klikając przycisk „Dołącz”. Wskazywany adres email może zawierać dane osobowe użytkownika takie jak jego imię, i/lub nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by otrzymywać wiadomości drogą mailową. Dane przekazane Administratorowi wykorzystywane są w celu przesyłania użytkownikowi zamówionych przez niego informacji. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda udzielona przez użytkownika, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO. Dane będą przetwarzane przez Administratora przez czas realizowania przez Administratora wysyłki maili do Użytkownika, chyba że wcześniej użytkownik zrezygnuje z jego otrzymywania. Rezygnacja z otrzymywania maili nie prowadzi jednak do usunięcia danych z bazy. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania maili kontaktując się w tej sprawie bezpośredni z Administratorem lub przy użyciu linka do wypisania się z subskrypcji dostępnego w treści każdej wysyłanej do użytkownika wiadomości mailowej. Administrator może nadal przechowywać dane użytkownika w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z przesyłaniem użytkownikowi informacji drogą mailową, w szczególności na potrzeby wykazania udzielenia przez użytkownika zgody na ich otrzymywanie, co stanowi uzasadniony interes administratora danych osobowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1. lit. f) Rozporządzenia RODO;
    3. analiza i statystyka danych Witryny internetowej – dane dot. użytkownika tj. IP, zgromadzone w logach systemowych Witryny internetowej np. podczas przeglądania Witryny internetowej wykorzystywane są przez Administratora w celu prowadzenia analiz aktywności użytkowników Witryny internetowej, aby poprawić funkcjonalności i obsługę techniczno-administracyjną Witryny internetowej, co stanowi uzasadniony interes Administratora, a podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6. ust. 1. lit. f) Rozporządzenia RODO.
  5. Administrator informuje, że użytkownik ma, w każdym czasie, prawo przenoszenia danych, prawo dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a udzielona zgoda na przetwarzanie danych może być przez użytkownika cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych użytkownika, jeżeli istnieją przesłanki wynikające z przepisów prawa. Użytkownik ma także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane użytkowników nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dot. usług świadczonych przez Google).
  6. Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień użytkownika zostały opisane szczegółowo w art. 15. – 21. Rozporządzenia RODO.
  7. Administrator niniejszym informuje także, że nigdy nie przekazuje, nie sprzedaje, ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników osobom trzecim innym niż wskazane w niniejszej Polityce, chyba że za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami (np. sądów, organów ścigania, Inspekcji Handlowej).
  8. Administrator przetwarza dane osobowe przekazywane przez Użytkownika w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa, w tym przepisów Rozporządzenia RODO, w szczególności zabezpiecza dane osobowe użytkowników przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą, czy uszkodzeniem, gwarantując także poufność wszelkich przekazanych mu  danych osobowych. Witryna internetowa ma włączone szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
  9. Witryna internetowa wykorzystuje pliki „cookies”(ciasteczka), które służą do celów identyfikacji przeglądarki podczas korzystania z Witryny internetowej, aby wiadomo było, jaką stronę wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych. Wchodząc na Witrynę internetową na komputerze użytkownika mogą być umieszczane pewne informacje, które mogą mieć formę pliku „cookie”. Szczegółowe i najbardziej aktualne informacje na ten temat, znajdują się bezpośrednio na stronie producenta http://www.google.pl/intl/pl/policies/technologies/types/
  10. Pliki „cookies“ są to niewielkie pliki składające się z ciągu liter i znaków, zapisywane na komputerze przez internetowy podczas odwiedzania danej strony Witryny internetowej. Pliki typu „cookies“ mogą być stosowane służyć następującym celom:
  11. zapewnienia prawidłowego działania i poprawy funkcjonalności Witryny internetowej – pliki „cookies“ umożliwiają zapamiętywanie informacji, które zostały podane przez użytkownika, np. zapamiętanie adresu email, czy danych użytkownika typu imię i nazwisko nr tel. kontaktowego;
  12. poprawa wydajności i optymalizacji działania Witryny internetowej – pliki „cookies“ umożliwiają odczytywanie informacji na temat tego, w jaki sposób użytkownicy poruszają się po Witrynie internetowej, a tym samym pomagają usprawniać jej działanie;
  13. targetowanie treści informacyjnych i promocyjnych;
  14. w celu zapobiegania wysyłaniu spamu,
  15. w celach analitycznych i statystycznych – pliki „cookies” wskazują z jakich lokalizacji użytkownicy odwiedzają Witrynę internetową.
  16. Informacje zbierane i generowane przez pliki „cookies“ nie pozwalają na personalizację i identyfikację użytkownika, a w wyniku ich wykorzystywania nie są przechowywane żadne dane osobowe użytkownika. Pliki „cookies“ używane przez Witrynę internetową są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na komputer użytkownika. Korzystając z Witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z niniejszą Polityką. Użytkownik może w każdej chwili zmienić sposób korzystania z plików „cookies” przez przeglądarkę, w tym zablokować lub usunąć te, które pochodzą z Witryny internetowej. W większości przeglądarek internetowych można usuwać, kasować pliki typu „cookies“ z twardego dysku komputera, zablokować wszystkie przysyłane pliki „cookies“ lub ustawić ostrzeżenie przed zapisaniem takich plików na dysku. W tym celu należy zapoznać się z instrukcją obsługi lub tematami pomocy używanej przeglądarki internetowej. Proces kontroli i usuwania plików „cookies” może różnić się w zależności od używanej przeglądarki. Ograniczenie stosowania plików „cookies” może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na Witrynie internetowej.
  17. Brak wyrażenia zgody użytkownika na używanie plików „cookies” w wersji minimalnej spowoduje niepoprawne wyświetlanie zawartości podstron Witryny internetowej. Użytkownik może zezwolić tylko na używanie wybranych plików „cookies”.
  18. Administrator stosuje analizę statystyczną ruchu na Witrynie internetowej poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). w tym może używa także narzędzia Google Analytics 4 – szczegółowe informacje na temat tego narzędzia dostępne są pod linkiem: https://support.google.com/analytics/answer/10089681?hl=pl&ref_topic=9143232 Żadne dane osobowe użytkownika nie są przekazywane do operatora tej usługi, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach Użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików „cookies” przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/  Informacje nt. sposobów wykorzystywania danych z Witryny  internetowej przez Google dostępne są pod linkiem https://policies.google.com/technologies/partner-sites oraz pod linkiem https://policies.google.com/technologies/cookies  i https://support.google.com/google-ads/answer/2471185?hl=pl
  19. Witryna internetowa może zawierać także zawierać linki do innych stron internetowych nieadministrowanych przez Administratora (np. Facebook, Twitter, TikTok, itd.), zatem nie może on ponosić odpowiedzialności, ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Administrator informuje także, że niniejsza Polityka dotyczy tylko Witryny internetowej oraz  że po przejściu na inne strony, zalecane jest, aby użytkownik zapoznał się z właściwą danej stronie polityką prywatności, zanim udostępni tam swoje dane osobowe. Decydując się na przejście na takie strony i odwiedzenie ich, użytkownik czyni to na własną odpowiedzialność.
  20. Administrator jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszej Polityki z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Witryny internetowej). W przypadku wprowadzenia zmian, użytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian – odpowiednia informacja o zmianach w Polityce zostanie umieszczona na Witrynie internetowej a użytkownik subskrybujący otrzymywanie wiadomości mailowych – otrzyma informację o zmianie Polityki także drogą mailową. W razie braku akceptacji zmienionej Polityki, użytkownik ma prawo do wypowiedzenia Polityki, a tym samym odmowy dalszego pozostawiania swoich danych osobowych.
  21. Użytkownik proszony jest o niezwłocznie zawiadomienie Administratora o wszelkich stwierdzonych przez niego naruszeniach zasad bezpieczeństwa związanych z korzystaniem z Witryną internetową mailowo na adres: projektalfaweb@gmail.com

Warszawa , dnia 01.05.2025r.

Call Now Button